המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

הדפסה על שקיות

שקיות להדפסה
שקיות להדפסה

שקיות להדפסה

הדפסה על שקיות זהו רעיון גאוני למיתוג ושיווק של המוצר שלכם בדרך קלה וזולה, יחסית, לביצוע.

אנשי השיווק משקיעים משאבים רבים לפרסום ולשיווק המוצרים, הם מפרסמים מוצרים במדיה הכתובה והאלקטרונית ומשקיעים כספים רבים, הם שולחים מיילים לרשימת תפוצה, מנהלים דפים ברשתות החברתיות ועוד, אך הפתרון החכם, היעיל  והזול ביותר נמצא ממש מתחת לאף, הדפסה על שקיות, כלי המיתוג האפקטיבי ביותר. כל לקוח שיוצא מבית העסק שלכם נושא אתו שקית שעליה מודפס הלוגו שלכם, מודפסים מסרים שיווקיים ולעתים גם תמונת המוצר. כאשר הוא נושא אתו את השקית, המסר השיווקי הכתוב על גבי השקית נחשף לאינספור אנשים. זוהי פרסומת מהלכת, וכמעט ללא עלות.

 

הדפסה על שקיות – כל היתרונות בשקית אחת

השקיות המשמשותלאריזה ולנשיאה של מוצרים יוצאות אתנו מהחנות וממשיכות לחיות אתנו גם בהמשך. הן משמשות אותנו לשימוש חוזר ובכל פעם שאנו משתמשים בהם הן חושפות שוב ושוב את המוצר שלנו לקהל לקוחות מגוון מאוד. בניגוד לשקיות המודפסות, תוחלת החיים של אמצעי השיווק האחרים קצרה בהרבה יותר, הפרסומות שאנו נחשפים אליהן, לדוגמה, נשכחות מיד אחר שקמפיין הפרסום מסתיים, ואילו אורך החיים של השקיות ארוך בהרבה יותר.

כאשר אנו קונים בבית עסק האורז לנו את המוצר בשקית מודפסת, מעוצבת וממותגת, התדמית שאנו מקבלים על בית העסק היא שזהו בית עסק רציני ומכובד השואף למתג את עצמו ולהעניק שירות אחראי, מקצועי ואיכותי.

הדפסת שקיות מתאימה גם לאירוע חד פעמי או לכל מאורע חשוב שבו אנו רוצים להעביר מסרים שיווקיים או כל מסר אחר. אם אתם, לדוגמה, מארגנים כנס, טיול או השקת מוצר, תוכלו להזמין שקיות מודפסות ובאמצעותן למתג את עצמכם. העברת המסרים בצורה מרשימה ומאורגנת תיצור הילה מסביב למסרים או למוצרים שאותם אתם רוצים למתג.

הדפסה על גבי שקית תבדל אתכם מהמתחרים, תגביר את המכירות, תניע לקוחות לפעולה ותשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים.

אריזה איכותית ועיצוב מקצועי של המסרים השיווקיים הם הגורמים שיקבעו האם המטרה הושגה או שנכשלה. ברגע שאתם מעצבים את השקית בצורה מרשימה המושכת את העין, המסר השיווקי יתחיל להתפרסם, יגיע למספר גדול של אנשים וככל שיותר אנשים יראו את השקית שלכם, כך יותר אנשים יכירו את המוצר שלכם ויחפשו את הדרך להגיע אליכם.

מחפשים שירותי הדפסה על שקיות, מצאתם! אנו בחברת "פלא אריזות" מתמחים באריזות מגוונות ובהדפסה על שקיות. צרו קשר, נשמח לעזור לכם!

אולי יעניין אותך לקרוא על:

מסקינטייפ

סרט דבק

Call Now Button