המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

איך לבחור שקיות לחנויות?

שקיות גופיה

שקיות לחנויות הם כרטיס הביקור של כל חנות, הן ממתגות את החנות והן מעידות על האיכות והיוקרה של בית העסק.

יש סוגים שונים של שקיות, יש שקיות פשוטות הנקראות בשפה המקצועית שקיות גופייה ויש שקיות מודפסות ואיכותיות יותר אשר מעצימות את חוויית הקניה ומעניקות ללקוח תחושת הערכה.

בחירת שקיות לחנויות?

כאשר אתם בוחרים שקית לחנות עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים כמו מידות השקית, התאמת השקית לתכולה, מהו המסר האמור לעבור באמצעות השקית, מה יהיה צבע השקית ועוד.

יש סוגים שונים של שקיות, יש שקיות נייר, שקיות בד ושקיות ניילון. מבין כל סוגי השקיות, שקיות הניילון הן הנפוצות ביותר, הן יפות, הן איכותיות, הן עמידות בפני נוזלים והן משמשות לאריזת המוצר ובהמשך גם לנשיאת מוצרים אחרים.

בכל בית עסק המייצר שקיות יש תצוגה ודוגמות של שקיות. חשוב להתבונן בתצוגת השקיות ולהתרשם מהמוצר המוגמר, כך לא תקנו חתול בשק ולא תתאכזבו מהמוצר הסופי.

חשוב ללמוד מניסיון. בכל פעם לפני שאתם מזמינים מלאי חדש של שקיות חשבו אילו שקיות היו הכי שימושיות ויעילות והזמינו אותן שוב. אם יש לכם מוצרים בגדלים שונים, הזמינו שקיות במידות שונות. חשבו, באיזה גודל של שקיות השתמשתם הכי הרבה ובהתאם לכך ערכו את ההזמנה.

שקיות מודפסות, או כפי שהן נקראות בשפה המקצועית, שקיות ממותגות, הם דרך נהדרת לפרסום של בית העסק. רוב בעלי העסקים משקיעים סכומי כסף גבוהים בפרסום ושיווק העסק, אך לא תמיד הפרסום יעיל. שקיות ממותגות תמיד יביאו לכם לקוחות חדשים. בכל מקום שהלקוח ילך עם השקית שלכם, כולם יראו אותה וככל שהשקית תהיה יפה יותר ומושכת יותר, כך הפרסום יהיה אפקטיבי יותר.

אולי מעניין אותך? הדפסה על שקיות

איך מייצרים שקיות?

המקור של שקיות הניילון הוא הנפט הגולמי. את הנפט מעבדים בצורה מיוחדת עד שהוא הופך לפוליאתילן, החומר שממנו מיוצרות השקיות.

את יריעות הפוליאתילן חותכים לחתיכות קטנות בגודל של פתיתים ומכניסים אותם אל מכונות מיוחדות שמחממות, מותחות ומנפחות את החומר עד שהוא מקבל צורה של שקית.

בשלב השני מקררים את החומר שהתקבל לאחר העיבוד במכונה, הנפיחות של המוצר יורדת ומקבלים גליל גדול ועצום שממנו ייצרו את השקיות.

אם רוצים לקבל שקיות מודפסות, זהו השלב שבו מדפיסים את הכיתוב על גבי החומרים. אם אתם רוצים לעקוב אחרי שלבי הייצור של השקיות שהזמנתם, לבדוק את איכות הצבעים, את הכיתוב ועוד, זה השלב שבו כדאי לכם להגיע אל המפעל ולעקוב אחרי הייצור.

השלב האחרון הוא השלב שבו החומר עובר למכונת החיתוך אשר חותכת את השקיות מקפלת וסוגרת בהתאם למידות המבוקשות.

אולי יעניין אותך?

קרטונים למעבר דירה

מוצרי אריזה

Call Now Button