המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

איך לארוז את הקרטונים וטיפים נוספים!

קרטונים למעבר דירה

קרטונים הם ניירות המאופיינים בחוזק ועמידות. את הקרטונים הראשונים המציאו בסין במאה החמש לעשרה לספירה, בשנת 1817 החלו לייצר קרטונים באנגליה, אך רק במחצית השנייה של המאה התשע עשרה גילו את הנוסחה המאפשרת את הייצור של קרטונים כמו שאנחנו מכירים היום, קרטונים חזקים ועמידים, בצורות שונות ובגדלים שונים.

בחברת "פלא אריזות" מייצרים קרטונים מכל הסוגים ומכל הגדלים, אצלנו תוכלו למצוא מבחר גדול של מוצרי אריזה כמו קרטונים, סרט דבק, נייר אריזה, ניילון בועות, פצפץ ועוד. כל המוצרים איכותיים ונמכרים במחירים אטרקטיביים!

עוברים דירה, זקוקים למוצרי אריזה, צרו קשר ותיהנו ממבחר גדול של מוצרים תחת קורת גג אחת.

למדו כיצד תוכלו לארוז את הקרטונים ביעילות וטיפים נוספים!

התחילו לארוז את תכולת הבית כשלושה עד ארבעה שבועות לפני המעבר, אל תחכו לרגע האחרון ואל תארזו בלחץ כדי שתצליחו לארוז בצורה מאורגנת ומסודרת. התחילו לארוז את החפצים והאביזרים שאינכם משתמשים בהם יום יום, ורק בימים האחרונים ארזו את החפצים המשמשים אתכם יום יום. את תכולת הדירה שאתם צריכים לשימוש מידי ארזו בקרטונים נפרדים ורשמו עליהם באותיות גדולות ובולטות: לשימוש מידי!

לפני שאתם מתחילים לארוז הכינו את ציוד האריזה הנדרש. בחרו קרטונים בגדלים שונים ובעובי שונה, אל תשכחו לקנות גם נייר אריזה, דבק נייר, טושים, מדבקות צבעוניות וניילון בועות, פצפץ. בעזרת מדבקה צבעונית סמנו את הקרטונים המיועדים לכל חדר. על  הקרטונים המיועדים, למשל, לחדר הילדים הדביקו מדבקה אדומה, על הקרטונים המיועדים לחדר השינה, הדביקו מדבקה צהובה וכן הלאה, כך ידעו המובילים באיזה חדר להניח כל ארגז. בעזרת טושים כתבו על כל ארגז בקצרה מהי התכולה הארוזה בו.

מלאו כל ארגז באותו סוג של פריטים. את הצלחות, לדוגמה, ארזו בארגז המיועד לצלחות, את בגדי הילדים, בארגז מיוחד לכל ילד ואת הבגדים שבדרך כלל תולים בארון, ארזו בארגזי תלייה מיוחדים. ארגזי התלייה הם ארגזים שבהם אפשר לתלות את הבגדים בעמידה, על מוט מיוחד ולהבטיח שהם יגיעו ישרים ומגוהצים אל הדירה החדשה.

אל תמלאו את הארגזים בתכולה רבה מדי, הקפידו שיהיה קל ונוח לסגור את הארגזים. ברווחים בין החפצים לדפנות הקרטון ועל רצפת הקרטון, רפדו בנייר אריזה מיוחד. אם יש לכם חפצים עדינים ושבירים, הניחו ביניהם ניר משי דק כדי להגן עליהם מפני שריטות או פגיעות אחרות.

את החפצים השבירים כדאי לארוז בנפרד, בארגזים קטנים ולעטוף בנייר משי רך.  אל תשכחו לכתוב על הארגז בכתב בולט: "זהירות חפצים שבירים"!

אם תרצו לחסוך בארגזים תוכלו לארוז, מגבות, כלי מיטה, שמיכות וכרים בשקיות לאריזה. הקפידו שלא למלא מדי את השקיות כדי שהן לא ייקרעו במהלך הובלת הדירה.

קראו עוד על:

טיפים למעבר דירה – אתם שואלים, המומחים של פלא אריזות עונים!

Call Now Button