המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

חומרי אריזה למעבר דירה בירושלים – מה צריך?

קרטון דו גלי

מעבר דירה הוא פרויקט לא קל, אך לא תמיד הוא חייב להיות מסובך ומתיש. אם תתכוננו למעבר כראוי, אם תתארגנו נכון ותכינו את חומרי האריזה הנדרשים מבעוד מועד, מעבר הדירה יהיה קל הרבה יותר.

אנו בחברת "פלא אריזות" נשמח לספק לכם מוצרי אריזה מתקדמים ואיכותיים. אין צורך להתרוצץ מחנות לחנות, אצלנו תמצאו את כל מוצרי האריזה הנדרשים החל מקרטונים, נייר משי, סרט דבק ועוד. כל המוצרים עוברים בדיקה קפדנית לפני שהם מגיעים אל הלקוח.

 

חומרי אריזה למעבר דירה בירושלים – אילו מוצרים תצטרכו?

קרטונים איכותיים וחזקים ישמרו על החפצים שלכם ויסייעו לכם להעביר אותם לדירה החדשה ללא נזקים. כאשר אתם רוכשים קרטונים למעבר דירה חשוב להקפיד על איכות הקרטון, ככל שדפנות הקרטון יהיו עבות יותר, כך הקרטון יהיה חזק יותר ויפחתו הסיכויים כי הוא ייקרע או ייפתח במהלך העברת הדירה.

מומלץ לרכוש קרטונים במספר גדלים. בירושלים יש אוכלוסייה דתית גדולה המאופיינת ברכישה של ספרי קודש רבים וכבדים. את ספרי הקודש, או כל ספרים כבדים אחרים, אל תארזו בקרטונים גדולים, זה עלול להכביד על המובילים והקרטונים עלולים להיקרע. את הספרים ארזו בקרטונים קטנים, יחסית, גם אם יידרש לכך מספר גדול יותר של קרטונים.

שקיות אריזה הן שקיות ניילון גדולות וחזקות אשר ישמשו אתכם לאריזה של מוצרים שאותם קשה לארוז או שאין להם סיווג מסוים. לשקיות הניילון יש תכולה גדולה, תוכלו לארוז בהן הרבה חפצים קטנים. שימו לב שלא לארוז חפצים כבדים כדי שהשקיות לא ייקרעו במהלך ההעברה.

נייר משי הוא אחד המוצרים החשובים בעת העברת פריטים יקרי ערך או פריטים שבירים. את החפצים היקרים יש לעטוף בנייר משי שיגן עליהם בזמן העברה. מומלץ גם לרפד את הארגזים שבהם אתם אורזים חפצים שבירים בנייר משי, נייר המשי יגן עליהם מפני מכות ונפילות של הארגזים

פצפצים לאריזה הן גלילי ניילון עם בועות אוויר אשר שומרים על החפצים היקרים ומגנים עליהם מפני מכות. את החפצים היקרים והרגישים מומלץ לעטוף בפצפצים.

איך תשיגו חומרי אריזה?

בכל עיר, גם בירושלים, יש חברות המספקות חומרי אריזה למעבר דירה לחברות הובלה וללקוחות פרטיים. חומר האריזה העיקרי והיקר מבין כל חומרי האריזה הוא הקרטונים. ככל שתקנו יותר קרטוניםכך תשלמו פחות עבור כל קרטון. כדי להוזיל את המחיר אתם יכולים לקנות קרטונים באיכויות שונות, עבור החפצים הכבדים כדאי לקנות קרטונים עבים וחזקים, עבור אריזת הבגדים או מוצרים קלים אחרים אפשר להסתפק בקרטונים באיכות פחותה יותר.

מחפשים קרטונים לאריזה בירושלים או ציוד אריזה?

Call Now Button