המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

טיפים לאריזה למעבר דירה – 10 טיפים שכדאי להכיר!

ערכה למעבר דירה

המפתח למעבר דירה מוצלח הוא האריזה. רק אריזה מאורגנת, מתוכננת ונכונה תביא להקלה על מעבר הדירה ולהצלחה בתהליך.

לנוחיותכם אספנו מספר טיפים שיסייעו לכם לארוז נכון וחכם, כל הטיפים באדיבות חברת "פלא אריזות, מוצרי אריזה מתקדמים".

 

10 טיפים למעבר דירה שכדאי להכיר!

לפני שאתם מתחילים לארוז את תכולת הדירה רצוי לעשות מיון מקדים. המיון המקדים יעניק לכם הזדמנות מצוינת להיפטר מחפצים מיותרים, לארוז הרבה פחות ארגזים ולחסוך בעלויות ההובלה.

את תהליך האריזה רצוי להתחיל שלושה עד ארבעה שבועות לפני מועד ההובלה. אל תדחו את האריזה לרגע האחרון. הניסיון מלמד כי אריזה המתבצעת בלחץ של זמן היא הרבה יותר מעייפת ומתישה ותהליך האריזה הרבה פחות מאורגן ומסודר.

התחילו באריזת החפצים שאינכם משתמשים בהם יום יום. את החפצים המיועדים לשימוש יום יומי, ארזו בנפרד והדגישו בכתב בולט על הארגזים, "לשימוש מידי". כך תקלו על ההתארגנות הראשונה בדירה החדשה.

הכינו מבעוד מועד את הציוד הנדרש לאריזה כמו קרטונים למעבר דירה, נייר אריזה, נייר משי, ניילון בועות, שקיות אריזה, מסקינטייפ, מדבקות צבעוניות, טושים עבים ועוד. שימו לב שנייר דבק מניילון מחזיק מעמד זמן רב יותר ואינו נקרע בקלות.

עבדו מסודר ובאופן שיטתי. אל תדלגו מחדר לחדר ואל תתחילו להתרוצץ בבית. ארזו כל חדר בנפרד ולפי הסדר ואל תשכחו לסמן על כל ארגז לאיזה חדר הוא מיועד ומהו מכיל בקצרה.

את החפצים הכבדים כמו ספרים ועוד, ארזו בקרטונים עבים, עמידים וקטנים. האריזה בקרטונים קטנים תקל על המובילים ותבטיח כי הארגזים לא יהיו כבדים מדי ויגיעו בשלמות אל הדירה החדשה.

מלאו כל קרטון באותו סוג של חפצים כמו נעליים לחוד, בגדים לחוד, תכולת מטבח לחוד ועוד. דאגו שכל קרטון לא יהיה מלא מדי ואפשר יהיה לסגור אותו בלי צורך לקפל או לעקם את דפנות הקרטון. את החפצים השבירים עטפו בניילון בועות והניחו נייר משי בין חפץ אחד לשני כדי שבמהלך ההובלה הם לא יתחככו זה בזה, יישברו או ייסדקו.

פריטים חשובים ויקרים כמו תכשיטים, מחשב נייח או מחשב נייד, העבירו בכוחות עצמכם. אם יש לכם את האריזה המקורית של המחשבים, ארזו אותם בה, אם לא עטפו כל פריט יקר במספר שכבות של ניילון בועות כדי להגן עליו.

את כלי המיטה, השמיכות והכריות אפשר לארוז בשקיות ניילון חזקות ועמידות. את הבגדים רצוי לארוז בקרטונים. הניחו אותם מסודרים ומקופלים בערימות כדי שבעת הפריקה תוכלו להוציא אותם מהארגז ולהניח אותם ישר בארון.

את הכלים השבירים ארזו בעדינות ואל תשכחו לציין על הארגז בכתב גדול וברור: "שביר"!

עוד טיפים חשובים:

8 טיפים שיקלו עליכם את המעבר דירה

איך לארוז את הקרטונים וטיפים נוספים!

Call Now Button