המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

טיפים למעבר דירה – אתם שואלים, המומחים של פלא אריזות עונים!

קרטון דו גלי

מעבר דירה לא צריך להיות מבצע מורכב ומתיש, אם תדעו לארוז נכון את הדירה, תוכלו לעבור את מעבר הדירה בקלות ואולי אפילו בהנאה.

כדי לעזור לכם במעבר הדירה פנינו אל חברת "פלא אריזות, מוצרי אריזה מתקדמים" וביקשנו לחלוק אתנו את הניסיון והידע שהם צברו במשך השנים הרבות.

טיפים למעבר דירה

 

  • איזה ציוד אנו צריכים להכין לקראת המעבר?

הציוד ההכרחי למעבר דירה הוא קרטונים למעבר דירה איכותיים בעובי ובגדלים שונים, ניירות אריזה שישמשו לאריזה של מוצרים שבירים או לריפוד של דפנות הקרטונים, ניילון בועות, מסקינטייפ, רצוי מניילון ולא מנייר שנקרע בקלות, סכין יפנית,טושים עבים לסימון על הארגזים ומדבקות צבעוניות.
אם תרצו להוזיל את העלויות של רכישת הציוד, תוכלו לוותר על קניית ניילון בועות, פצפצים, ולהשתמש במגבות וסדינים ישנים שבעזרתם תוכלו לרפד את הארגזים או את החפצים השבירים.
על כל קרטון תדביקו מדבקה צבעונית שתסמן את החדר שאליו מיועדים הארגזים. בעזרת הטושים תוכלו למספר את הארגזים ולא לשכוח לספור אותם בסיום ההובלה כדי לוודא שכל הארגזים הגיעו ליעדם. הכי קל כמובן זה לרכוש את הערכה למעבר דירה של פלא אריזות.

  • מה עדיף, קרטונים חדשים או משומשים?

מרבית חברות ההובלה מספקות קרטונים משומשים, אך חשוב לבדוק אן הקרטונים נקיים וללא ריחות לוואי. כדאי לרכוש קרטונים חדשים, זו אינה הוצאה גדולה, כך תדעו בוודאות כי הקרטונים נקיים, עמידים ויגיעו בשלמות אל הדירה החדשה.

  • מתי כדאי למיין את החפצים לפני המעבר או בדירה החדשה?

זה תלוי בכם. יש אנשים המעדיפים לארוז את כל החפצים, למיין אותם בדירה החדשה, ולחסוך זמן יקר בעת אריזת הדירה ואנרגיות רבות בהפעלת שיקול דעת באשר לחפצים השונים, האם לזרוק או להשאיר. לעומתם, יש אנשים רבים המעדיפים לבצע את המיון בעת האריזה ולהגיע לדירה עם פחות ציוד, פחות עבודה, פחות ארגזים להוביל ועל הדרך לחסוך גם בעלויות ההובלה.

  • איך לארוז חפצים שבירים?

את החפצים השבירים יש לרפד, לארוז כל כלי בנפרד ולהניח ביניהם נייר משי כדי שלא יתחככו זה בזה. את המחשב הנייד והנייח ואת הטלוויזיה רצוי לארוז באריזה המקורית שלהם. אם אין לכם את האריזה המקורית, בקשו מהמובילים לארוז אותם. הם יארזו אותם במקצועיות ויעטפו אותם בניילון בועות שיגן עליהם בעת המעבר.
אם יש לכם חפצים יקרי ערך או תכשיטים יקרים, הובילו אותם בעצמכם או שתשאירו אותם למשמרת אצל אחד השכנים וקחו אותם לאחר שתסיימו להביל את תכולת הדירה

  • מה עדיף, לארוז את הבגדים בקרטונים או בשקיות?

אנו ממליצים על אריזה בקרטונים מפני שהשקיות תמיד עלולות להיקרע בעת המעבר. ובנוסף, אם תארזו בקרטונים, הבגדים לא יתקמטו, הם יגיעו לדירה החדשה בערימות מסודרות ותהליך הפירוק יהיה קל יותר. שימו לב שאנו בפלא אריזות" מספקים קרטונים מיוחדים המיועדים לתליית בגדים.

אולי יעניין אותך:

ציוד אריזה

חומרי אריזה למעבר דירה בירושלים

Call Now Button