המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

שקיות עם פס סגירה

השקיות משמשות אותנו למגוון צרכים ומשימות יום יומיות. כאשר אנחנו מכינים כריך לעצמנו או לילדים, אנו אורזים אותו בתוך שקית, את האשפה אנו מכניסים לשקיות הנקראות אשפתון, בסופרמרקט אנו אורזים את המוצרים בשקיות גופייה וכאשר אנו יוצאים עם התינוק לגינה, את הבקבוק והמוצץ נשמור בתוך שקית.

אנו מכירים כמעט את כל סוגי השקיות, אך את השקיות עם פס הסגירה אנו מכירים פחות. אחרי שתכירו את השקיות ותתוודעו לכל השימושים שלהם, לא תוכלו בלעדיהם.

פלא אריזות – שקיות

שקיות עם פס סגירה –9 דברים שכדאי לדעת

  1. שקיות עם פס סגירה הן שקיות בגדלים שונים והמכנה המשותף שלהן הוא פס לסגירה מהירה ואטומה של השקית. בדרך כלל יש להן סימן היכר, מעל פס הסגירה מסומן פס בצבע אדום שמטרתו היא להדגיש את פס הסגירה.
  2. שקיות עם פס סגירה משמשות למגוון צרכים גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי. בבית נוכל לארוז בהן תבלינים, ברגים קטנים, חרוזים, כפתורים וכל פריט קטן שעליו נרצה לשמור שלא יתפזר.
  3. במגזר העסקי שקיות עם פס סגירה, הנקראות בשמן המקצועי שקיות פסגור, משמשות לאריזה של מוצרים קטנים כמו מוצרי אלקטרוניקה עדינים, רכיבים קטנים, פיצוחים, קפה, תבלינים, מסמרים ברגים ועוד. גופים שונים בתחום הקוסמטיקה, הפארם והמזון עושים שימוש בשקיות אלו.
  4. שקיות פסגור נחשבות לשקיות איכותיות ויוקרתיות והן משפרות את הדימוי של בעל העסק מול הלקוחות שלו.
  5. יש מגוון גדול של שקיות פסגור, יש שקיות בגדלים שונים ונוסף על השקיות הרגילות, יש שקיות העשויות מניילון בועות, פצפץ, המיועדות להגנה על מוצרים שבירים, יש שקיות אנטי סטטיות להגנה על מוצרי אלקטרוניקה ועוד.
  6. שקיות עם פס סגירה יכולות להגיע בצבעים שונים, חלקות או מודפסות. אם תרצו להדפיס את שם המוצר על השקית או את שם בית העסק, בחברת "פלא אריזות" ישמחו לעזור לכם.
  7. המחיר של השקיות עם פס הסגירה נקבע בהתאם לפרמטרים שונים כמו גודל השקית, איכות השקית, שקיות חלקו או מודפסות ועוד. צוות היועצים בחברה ישמח לתמחר עבורכם כל סוג של שקית בהתאם לצרכים שלכם.
  8. כל השקיות המיוצרות בחברת "פלא אריזות" הן שקיות חזקות, עמידות והרמטיות במיוחד. אנו מייצרים שקיות עם פס סגירה מכל הסוגים, בכל הגדלים, בכל מידה של עובי ועוד. אנו נדע להתאים עבורכם את סוג השקית בהתאם לשימוש ולייעוד של השקית.
  9. כל השקיות עוברות בדיקת איכות וחוזק בהתאם לתקנים המובילים בעולם.

צרו קשר, אנו בחברת "פלא אריזות" מחויבים לשירות אמין, לאספקה מהירה ולמוצרים איכותיים.

אולי יעניין אותך:

איך לבחור שקיות לחנויות?

חומרי אריזה למעבר דירה בירושלים – מה צריך?

 

Call Now Button