המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

טיפים ועצות למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה

מזל טוב – אתם עוברים לדירה חדשה, לא משנה אם אתם עוברים לדירה ראשונה שלכם, אם אתם משפרים דיור או כל סיבה אחרת למעבר, מעבר דירה זה זמן מצויין להפתר בכל מיני שמונצעס ששרדו שנים וההצטברו בכל פינות הבית.

הדבר הראשון שעושים הוא להתחיל לארוז את הבית בקרטונים למעבר דירה

עכשיו אתם צריכים לזכור שככל שתעמיסו יותר קרטונים, א. יהיה לכם יותר דברים לפרוק ב. יעלה לכם יקר יותר ההובלה ולכן כדאי מאוד להפטר בכל מיני דברים. כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט מה אתם ממש לא צריכים. דבר שלא השתמשתם בו בשנה האחרונה, סביר להניח שגם בשנה הקרובה הוא לא יהיה שימושי. אתם יכולים לזרוק או להעביר הלאה. דבר שאתם לא יודעים בדיוק למה הוא משמש, אותו עיקרון. משחקים שכבר חסר חצי מהחלקים, בגדים קטנים בכמה מידות וכדומה.
זאת ההזדמנות הכי טובה להוריד מסה, אם לא תעשו את זה עכשיו אתם תתקעו עם הדברים האלו לעוד הרבה זמן. פשוט תזרקו.

קרטונים למעבר דירה

שימו לב לסדר שבו אתם אורזים את הארגזים בעת המעבר דירה

גם אם אין לכם זמן ואתם תפרקו את הבית במשך ימים ארוכים, וגם אם אתם תתיישבו על מלכת הפריקה עד שהיא תסתיים, תחשבו שאתם לא רוצים לתזז את הארגזים בכל רחבי הבית החדש. ולכן תתאימו את הארגזים לחדרים וככה יקל עליכם כבר תוך כדי פריקת המשאית להוביל כל ארגז לחדר שלו.
ארגזים קטנים לספרים ארגזים בינוניים למטבח וארגזים גדולים לבגדים וצעצועים. קרטונים למעבר דירה הם אמנם חזקים אבל אם אתם תמלאו ארגז גדול בספרים יש סיכוי גדול שהוא יקרע, בנוסף יהיה קשה להרים אותו.

תתזמנו את המעבר דירה לזמן שאנשים פנויים

יש לזה כמה סיבות. סיבה ראשונה, אתם תרצו עזרה של חבר/אח/בן דוד ובשעות העבודה כנראה שהוא לא יהיה פנוי, מוצ"ש או חופש יכול להיות מעולה. ב. גם אתם צריכים יותר זמן פנוי ממה שאתם חושבים שיקח.

תכינו חומרי אריזה ספייר

אם חשבתם שאתה צריכים 20 ארגזים למעבר דירה, עדיף שתכינו לפחות 25, כי גם אם צדקתם וזה המספר שאתם צריכים, אחדים עלולים להקרע, להרטב או להתקלקל בכל צורה. ואתם לא רוצים להפסיק באמצע העבודה כי נגמרו הארגזים.
אם אתם רוצים לדעת כמה קרטונים תצטרכו למעבר דירה תוכלו להשתמש בערכות המוכנות שלנו למעבר דירה שנותנים אינדיקציה די טובה

Call Now Button