המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

כמה ארגזים צריך כדי לארוז דירה סטנדרטית?

מעבר דירה הוא מצד אחד אירוע מרגש מאוד שמאפשר התחלות חדשות, ומצד שני גם פרויקט מורכב. הצורך להעביר את כל הרכוש שצברתם עד היום ממקום אחד למקום אחר מחייב תשומת לב לפרטים רבים, ובפרט עולה השאלה מהו מספר הארגזים הדרוש. באופן טבעי כל מי שמחפש קרטונים למעבר דירה לא רוצה לקנות כמות גדולה מדי כדי לא לשלם מחיר גבוה שלא לצורך אבל גם לא כמות קטנה מדי כדי לא להיתקע באמצע האריזה בלי ארגזים ואז לבזבז זמן יקר על חיפוש וקניית קרטונים נוספים.

ערכה למעבר דירה
קרטונים למעבר דירה

מספר הקרטונים המומלץ לפי מספר החדרים

אמנם ישנם הבדלים בין למשל דירות 3 חדרים שונות, אבל הדרך הטובה ביותר לקבל אומדן לגבי מספר ארגזים למעבר דירה, הוא מספר החדרים.

בדירות חדר הכמות הנחוצה היא 10-25 קרטונים, כשהמספר הנמוך מתאים לדירות דלילות בחפצים והמספר הגבוה הוא כשהדירה עמוסה עד אפס מקום בפריטים מסוגים שונים.

דירות 2 חדרים – 20 עד 35 קרטונים.

דירות 3 חדרים – 30 עד 60 קרטונים.

דירות 4 חדרים – 40 עד 80 קרטונים.

דירות 5 חדרים – 60 עד 110 קרטונים.

ועבור בתים גדולים ועמוסים בתכולה, ייתכן גם צורך ב-120 ארגזים או אפילו יותר, במקרה כזה ניתן להזמין ערכה למעבר דירה.

הסוגים השונים של הקרטונים

בחירה חשובה נוספת, מעבר לכמות, היא של סוגי הקרטונים. חלוקה אחת של הארגזים שמשמשים לאריזת כל תכולת הדירה היא לפי הגודל – ישנם קרטונים קטנים שבהם למשל אורזים צעצועים, בשמים וכו', ישנם קרטונים בינוניים שיכילו ספרים, מכשירי חשמל קטנים וכלי מטבח, ויש גם קרטונים גדולים לטובת אריזת מגבות, בגדים, פריטים גדולים ועוד.

חלוקה אחרת היא לפי רמת הקשיחות של הקרטון, כשישנם חפצים שמחייבים קרטון קשיח יותר מהרגיל על-מנת שלא ייקרע במהלך ההעמסה של המשאית או פריקתה. הדרך הטובה ביותר להתאים את סוג הארגז לסוג הפריטים היא לקבל ייעוץ מקצועי מנציגים של חברת הובלות אמינה.

טיפים חשובים לאריזת תכולת דירה

שירותי הובלה איכותיים הם מרכיב קריטי במעבר חלק ונעים, ולכן כדאי להקדיש תשומת לב רבה לבחירה נכונה מבין כל החברות שמציעות הובלות. המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם הן דרך טובה במיוחד.

טיפ נוסף הוא להתחיל את מלאכת האריזה 3-4 שבועות לפני יום המעבר, ובפרט אם יש לכם הרבה מאוד פריטים לארוז. המתנה לשבוע האחרון תיצור לחץ רב, מהחשש שלא תספיקו, וחבל להוסיף מתח לתקופה שגם כך מתאפיינות באי ודאות מסוימת.

חשוב מאוד לכתוב על כל קרטון בגדול ובצורה ברורה מה הוא מכיל, כדי שההתאקלמות במקום החדש תהיה מהירה ככל האפשר. הכיתוב הברור גם יעזור לכם לנתב את המובילים כדי שכל קרטון יונח במקום הנכון. רצוי גם למספר את הקרטונים ולהכין בנפרד רשימה שבה מפורטת התכולה של כל קרטון לפי המספרים.

רוצים לחסוך כסף במעבר דירה? פנו לפורטל המובילים בישראל וחסכו כסף

Call Now Button