המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

מה צריך לדעת לפני שסוגרים עם חברת הובלות

קרטונים למעבר דירה

חברת הובלות, פשוט ככל שזה ישמע זה עסק שעלול להיות מאוד מעצבן. חברה איכותית תשמור לכם על הריהוט ועל החפצים ואיתה תעברו בקלות, מובילים חאפרים עלולים לפגוע לכם בדברים היקרים ולא לשמור עליהם כראוי אז ממה צריך להיזהר? הנה כמה טיפים שממש יעשה לכם חיים קלים.

טיפ ראשון – המחיר עלול להשתנות לפי תאריך

כמובן שאתם אנשים מנוסים ויודעים להתמקח ולקחת כמה הצעות מחיר, אתם גם יודעים שהמחיר נקבע לפי גודל הדירה שאתם מפנים (מעיד על כמות הדברים להוביל) האם החברה מספקת לכם ציוד למעבר דירה או שאתה רוכשים לבד, האם המחיר כולל אריזה או שזה עליכם ועוד. אבל האם ידעתם שתאריך בחודש יכול להשפיע על המחיר? ויש לזה סיבה הגיונית.

אנשים נוטים לסגור חוזים בתאריכים עגולים, כי זה קל יותר. ולכן חוזים לדירה הרבה פעמים יהיו עם תאריך כניסה של 1 או 15 או 20 וכן על זו הדרך, ורוב האנשים יקבעו את ההובלה לתאריכים האלו. ביום קבלת המפתח הם כבר רוצים להוביל. אם תתגמשו בתאריך יש סיכוי גדול שתוכלו לחסוך לא מעט כסף.

טיפ שני – ביטוח

היה ונפל ארגז עם כמה צלחות, לא סוף העולם. לא נעים אבל סך הכל נזק של כמה עשרות או מאות שקלים, אבל מה קורה אם נפל המקרר? או ארון יקר? טלוויזיה? מי משלם את הנזק? לחברת הובלות רצינית יש ביטוח שמכסה את הנזקים. יש מובילים רבים שעובדים ללא ביטוח ויכול להיות שזה בסדר, אנחנו לא מתערבים, אבל מומלץ לברר את הנקודה הזאת לפני ההובלה ולא לשבור את הראש אחריה.

גמישות בכמות הארגזים

הרבה מובילים יתנו לכם מחיר של בערך. יעשו סיור בדירה ויגידו לכם הדירה שלכם… X שקל. אבל בחוזה בדרך כלל יהיה כתוב עד כך וכך ארגזים. אצלינו בפלא אריזות אנחנו מוכרים ערכות למעבר דירה שיכולים להקל בחישוב של כמה קרטונים יבואו לכם לשימוש, אבל כדאי מאוד שבחוזה לא יהיה כמות מצומצמת של ארגזים, כי אז בסוף עלולים לקחת לכם על התוספת מחיר יקר.

ביקורות בגוגל ובכלל

ביקורות זה דרך טובה מאוד לזהות האם מדובר בחברים שתוכלו לסמוך עליהם, אנחנו בפלא אריזות מאוד מקפידים על השירות שלנו ולא סתם יש לנו ציון של 4.8 כוכבים בגוגל. לא צריך כמובן להתרגש מביקורת שלילית פה ושם כי קשה מאוד לנהל עסק בלי שיש לקוח לא מרוצה, אבל בסך הכל צריכים לראות דירוג ביקורת חיובים לפני סגירה עם מוביל. ואנחנו מזכירים, הובלה זה עסק יקר מאוד אם מדובר בחאפרים.

ביקורת פלא אריזות

ביקורת פלא אריזות

 

שעה ביום

לפעמים, במיוחד אם מדובר בדירה לא גדולה במיוחד, חברת הובלות עלולה לקבוע שני הובלות באותו יום, ואם דברים קצת התעכבו, עלול להיות מצב שסגרתם איתם על הובלה ב2 בצהריים והם מגיעים רק ב5 ומובילים רק ב7 בערב ותמצאו את עצמכם משכיבים את הילדים בסק"ש שיש לכם מהטיול ביסודי. גם אם יש לכם הובלה קטנה, תוודאו אם המובילים שעה מוקדמת ביום להתחיל בהובלה.

קומה… חשוב מאוד הקומה והגישה

כמובן שכל חברת הובלות תשאל אתכם מאיזו קומה לאיזו קומה, אבל לפעמים זה גם עניין של גישה לא נוחה. אם הגישה לא נוחה או שהקומה גבוהה במיוחד, כדאי מאוד שתשקלו להיעזר במנוף. גם אם חברת ההובלות לא הציע את זה, סחיבת רהיטים במעלה כמה קומות ללא מעלית עלולה לגרום נזק, מנוף יחסוך שעות עבודה ויחסוך הרבה פעמים עוגמת נפש.


וזהו פחות או יותר, משהו לא ברור? מוזמנים להתייעץ איתנו. בהצלחה ומעבר קל. 

Call Now Button