המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

מה צריך לעשות לפני מעבר דירה

טיפים למעבר דירה

עומדים לפני מעבר דירה? מזל טוב, דבר ראשון נאחל לכם יישוב קל. מעבר דירה הוא תמיד אתגר, בהצלחה! אבל אם מתכוננים אליו כראוי ניתן לעבור את האתגר בקלות יחסית בלי לשבור את הראש ואת הכיס. במאמר הזה הכנו לכם רשימת פעולות שיש לבצע לפני מעבר דירה.

מה צריך לעשות לפני מעבר דירה?

אנחנו מניחים שאתם כבר בשלב שאתם יודעים היטיב לאן אתם עוברים, מכירים את השכונה החדשה. עם עדיין לא, הכנו עבורכם מדריך נפרד שבו אנחנו נותנים כמות מכובדת של טיפים על בחירת שכונה חדשה למגורים ומה לבדוק קודם. במאמר הזה נתמקד במה צריך לעשות כבר בתהליך המעבר, שלב אחרי שלב.

שלב ראשון – סדר במלאי הבית

בכל בית מצטבר הרבה מאוד דברים שאינם בשימוש ומעבר דירה זה זמן מעולה להיפטר מהם. עיברו על חדרי הבית ותתחילו למיין את כל מה שלא עובר איתכם לבית החדש. למשל, בגדים ישנים של הילדים, עוברים לבית החדש? מוצרי חשמל ששוכבים שלוש שנים במחסן? סט כלים שקיבלתם לחתונה ומעולם לא פתחתם? מה שעובר איתכם, מצויין. מה שלא עובר ניתן לתת לקרוב משפחה, חבר או לתרום למרכז שישמח להעביר למעוטי יכולת.
אותו הדבר לגבי הריהוט, הריהוט עובר איתכם לבית החדש? אם כן, כדאי שתבדקו פיזית שהוא מתאים בגודל לבית החדש, אם לא, גם הוא יכול להימסר או להיתרם למשפחה חדשה. ניתן כמובן גם לנסות למכור אותו ביד 2 ואולי להרויח עליו כמה שקלים אם הוא במצב טוב.

שלב שני – הזמנת מוצרי אריזה

אריזת תכולת בית היא תהליך שלוקח הרבה זמן, לא כדאי להתחיל אותו מאוחר מידי ולהיכנס ללחץ. במקרה שלא התחלתם לארוז מוקדם, כשמתקרב תאריך המעבר אנשים נוטים להיכנס ללחץ ולהתחיל לדחוף הרבה דברים לארגזים בלי סדר מה שגורם לנזקים לרכוש, בזבוז זמן בסידור מחדש והרבה עוגמת נפש. אנחנו ממליצים להתחיל לארוז מה שיותר מוקדם.

כמובן שניתן להתחיל במוצרים כמו ביגוד של העונה הבאה, מוצרים שלא בשימוש, משחקים וספרים ולאט לאט לעבור למוצרים יותר יומיומיים.

כדי לארוז בצורה נוחה וקלה אנחנו ממליצים על הערכות למעבר דירה שלנו. את החבילות בנינו אחרי שנות ניסיון רבות בעולם האריזה והחבילות נותנות כמות מדוייקת לפי מספר חדרי הדירה, כמובן שלפעמים נדרש מעט יותר או פחות.
בחבילה תקבלו כל מה שתצטרכו למעבר קל, קרטונים בגדלים שונים לאריזת מוצרים שונים, גליל ניילון פצפץ שמיועד לעטיפת מוצרים שבירים, שקיות ענק לשמירה על בובות, מצעים ועוד, סכין יפני, לורד סימון ועוד. 
הערכה סוגרת לכם את הפינה, ואם חסר ממוצר מסויים, תוכלו תמיד להזמין עוד ולקבל במשלוח עד הבית.

שלב שלישי – סגירה עם חברת הובלות

יש הרבה חברות הובלות ולכל אחת שיטת תמחור שונה. בגדול השיטה הנהוגה היא לתת הצעת מחיר בדירה, המוביל יגיע לדירה שלכם, אתם תגידו לו מה עובר והוא יתן הצעת מחיר. זה למה כדאי להזמין את המובילים להצעת מחיר אחרי שהתחלתם לארוז ואתם כבר יודעים פחות או יותר מה עובר ומה לא.
אם המקרר לא עובר ולא תטרחו לציין את זה, המחיר יכול לעלות בעוד כמה מאות שקלים.
מחיר ההובלה נקבע לפי כמות המוצרים הגדולים, כמות ארגזים, קומה של שני הדירות, הימצאות או היעדר מעלית ועוד.
על תשכחו לשאול את המובילים על ביטוח, חוזה עבודה, שימוש במנוף ועוד. 

שלב רביעי – הודעה לחברות וגופים פיננסים

אתם עוברים דירה ויחד איתכם הרבה נותני שירות שלכם כמו: טלפון, אינטרנט, חשמל, גז, כבלים ועוד. עליכם לעשות רשימה של כל מי שצריך לקבל עדכון ולהתחיל לבצע עדכון מסודר. 

ברוב החברות והבנקים ניתן לשלוח הודעה באתר בצורה קלה ונוחה למשל, יש לכם אינטרנט של הוט? באזור האישי בהוט ניתן לשלוח הודעה על מעבר דירה ולתאם הגעת מתקין לביצוע חיבור בדירה החדשה. הכל מתבצע בקלות פה
שינוי כתובת באתר חברת החשמל מתבצע בקלות פה. במקרה של חברת החשמל עליכם להסיר את עצמכם מהדירה הישנה ולבצע חיבור על שמכם בדירה החדשה. 

רשימת גופים שצריכים לקבל עדכון ממכם על מעבר דירה.

  • בנקים
  • חברות אשראי
  • חברת החשמל
  • חברת הגז
  • הגיחון – בחלק מהעיריות ספק המים זה העירייה.
  • עירייה – ביטול חשבון הארנונה על שמכם, ורישום מחדש בכתובת החדשה
  • משרד הפנים
  • דואר ישראל – שירות עקוב אחריי לדואר חדש
  • חברות ביטוח שונות – בלי קשר לשינוי ביטוח הדירה במידה ויש לכם שזה מתבצע מחדש לחלוטין בדרך כלל
  • מנויי לעיתון או מגזין שמגיע הביתה.

 

בגדול היינו ממליצים לכם לעשות על המקרר רשימה של גופים שיש להודיע להם על המעבר, ובחודשים לפני המעבר להוסיף לרשימה בכל פעם שמגיע מכתב מגוף שעדיין לא רשמתם, כך תפחיתו למינימום את אובדן המכתבים. 

 

זקוקים לטיפים נוספים? הבלוג של פלא אריזות מתעדכן בתוכן שוטף כל הזמן ומומלץ לעקוב. 

Call Now Button