המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

סרט דבק – נחוץ מאוד למעבר דירה

דבק סלוטייפ

סרט דבק הוא שם כללי למגוון סוגים של סרטים המכילים דבק . יש סרטי דבק חד צדדיים ויש דו צדדים, אך הסרטים הנפוצים ביותר הם הסרטים החד צדדיים. סרט דבק משמש להצמדה של אובייקט אחד לאובייקט השני, הצמדה קבועה או הצמדה זמנית או לאיחוי קרעים.

סרט דבק הוא סרט רב תכליתי. אנו מכירים אותו במגוון שמות כמו מסקינטייפ, סרט אריזה, דבק שקוף, סרק דבק , דבק אקרילי ועוד, והוא משמש אותנו למעבר דירה, לעיטוף מתנות, לעטיפת ספרים, לאריזה, לשימוש בנגריות, במפעלי תעשייה ועוד.

סרט דבק – מהעבר אל ההווה

ריצארדדראו היה הראשון שהמציא את הסרט הדביק כבר בשנת 1926. החוקרים מניחים שהוא אימץ טכנולוגיה מוכרת והצליח לשווק אותה ברחבי ארצות הברית.

הסרטים הדביקים הראשונים היו כנראה הפלסטרים ששימשו את עולם הרפואה להצמדת תחבושות גזה לפצעים. יותר מאוחר החלו להשתמש בסרטים הדביקים גם בעולם התעשייתי, סרטים אלו היו עשויים מנייר שצופה בדבק ולכן נקראו נייר דבק.

מאוחר יותר החלו להשתמש בנייר דבק העשוי מצלופן ונקראו מסקין טייפ, סרטים אלו משמשים אותנו עד היום.

סרטי ההדבקה מיועדים לשימוש על סוגים שונים של משטחים, משטחים חלקים, משטחים מחוספסים, משטחים מצופים ועוד. אנו בחברת "פלא אריזות" מייצרים נייר דבק עם שכבת רשת צפופה מאוד ההופכת כל נייר דבק לנייר חזק מאוד, עמיד וידידותי לשימוש. על אף החוזק והעמידות של המשטח, את הסרטים אפשר לחתוך בצורה ישרה ובקלות.

 

סרט דבק – 2 טיפים חשובים

כאשר אתם עומדים לעבור דירה חשוב להצטייד במספר אביזרים עיקריים שיקלו על האריזה ועל המעבר כמו קרטונים למעבר דירה, דבק לסגירת הקרטונים ולסגירה העטיפות של תכולת הדירה, נייר אריזה מיוחד לעיטוף כלי המטבח ונייר ניילון בועות להגנה על הכלים השבירים.

יש אורכים שונים של נייר דבק, יש נייר דבק באורך של שישים מטרים, יש נייר דבק באורך של מאה ועשרים מטרים ויש באורך של מאה שלושים וחמש מטרים ועוד.  למעבר דירה סטנדרטית מספיק להצטייד בשישה עד שמונה גלילים של נייר דבק ורצוי לגוון באורכים. מבין סוגי האורכים השונים, נייר הדבק באורך של שישים מטרים הוא נייר הדבק הנפוץ ביותר.

אנו בחברת "פלא אריזות"מייצרים סוגים שונים של ניירות דבק בהתאם לצרכים של הלקוחות. כל המוצרים שלנו עומדים בתווי תקן מחמירים ובסטנדרטים גבוהים של איכות. אל תתפשרו על חומרי הדבקה זולים, צרו קשר, נשמח להמליץ לכל לקוח על אביזרי האריזה המתאימים.

 

Call Now Button