המחירים אינם כוללים מע"מ - להזמנות חייגו: 052-8505209 אזוה"ת מודיעין עילית

משפצים או מרחיבים? איך תשמרו היטב על החפצים בזמן השיפוץ

אריזת דירה בקרטונים לפני שיפוץ

אם אתם עומדים לשפץ את הבית או להרחיב אותו, אחד הדברים שעליכם לתת עליו את הדעת הוא איך לשמור על החפצים הקיימים על מנת שלא יפגעו. השיפוץ כולל לכלוך, צבע, אבנים וחומרים שעלולים להזיק לדברים שבבית. בקלות רבה ניתן להוריד את הנזק למינימום, במאמר הזה נסקור את הדרכים להגן על הבית מנזק

הצעד הראשון לשמירה על הבית לפני שיפוץ

דבר ראשון נתחיל בקניות, כמו במעבר דירה גם פה צריך להתחיל בקניון של חומרי אריזה למעבר דירה, כמו קרטונים למעבר דירה, דבק סלוטייפ, שקיות ענק ועוד. בין אם אתם מתכננים לעבור דירה לחלוטין בתקופת השיפוץ, או שאתם מתכננים להיות בדירה או לנחות על ההורים ולקפוץ כל יום לבית, עדיין כדאי מאוד לארוז.

שיפוץ דירה

למה כדאי לארוז את הבית בקרטונים למעבר דירה? אנחנו לא עוברים דירה..

נכון אבל אם אתם הולכים על שיפוץ כולל של כל הבית, אז מצעים, בגדים, משחקים, ספרים וכל תכולת הדירה עלולה להפגע ולכן אורזים את הבית. כדי לדעת מה לארוז ומה לא ניתן לראות במדריך הנהדר שלנו שלבי עבודה למעבר דירה ככה תוכלו לדעת מה כדאי לארוז ועם מה לחכות.

באמצעות אריזת הבית אתם מונעים פגיעה לא הכרחית בדירה.

אז איזה חומרי אריזה אנחנו צריכים לקנות לשיפוץ?

  1. קרטונים למעבר דירה –  את זה אתם צריכים גם על מנת לארוז את כל מה שעולול להפגע ואתם לא הולכים להשתמש בו בתקופה הקרובה, ב. לעטוף מוצרים רגישים. כמו למשל ספא, מיטות בימי סיוד ארונות וכו.
  2. שקיות ענק –  לשים בהם מצעים שלא בשימוש ולעטוף את מה שקשה או לא רצוי לעטוף בקרטונים.
  3. גלילי ניילון –  לעטיפה
  4. דבק סלוטייפ – לסגור את הקרטונים, להדביק את הניילונים איפה שצריך וכו'
  5. דבר מהיר –  במהלך השיפוץ דברים חשובים נקרעים, נשברים וכו' אם נקרעה סוליה של נעל מברזל בולט כדאי מאוד שיהיה בהישג יד דבק מהיר פתור את הבעיה במהירות.

כמה קרטונים למעבר דירה ושאר החומרים אנחנו צריכים לקנות?

כאן זה כבר שאלה של האם אתם משפצים את כל הדירה ומעבירים את כל תכולתה ליחידת אחסון, במקרה כזה תוכלו להעזר במדריך שמסביר כמה ארגזים צריך לאריזת דירה אם אתם נשארים בדירה או עוברים חלקית תעשו את החישוב באותה שיטה לפי כמות החדרים או הארונות שאתם אורזים.

מעוניינים להתייעץ על אריזה עם מומחי פלא אריזות? צרו קשר עכשיו!

Call Now Button